GTranslate

Fitness vagy jóga?

Napjainkban egyre több ember, főleg nyugaton, fedezi fel a jóga jótékony hatását. Nem találnak más megoldást egészségügyi problémáik gyógyítására és valljuk be, ha már semmi nem segít, olyan dolgokat is kipróbálunk, amitől azelőtt nem gondoltuk, hogy segíthet. Sokan a fitness kedvező hatásairól beszélnek, de tudjuk, hogy sokunknak nem ajánlott orvosilag az intenzív megterhelés. És jön a döbbenet! A jóga rendkívül sok betegségre gyógyírt hoz! Ha csak kíváncsiságból belevágunk, már nem szabadulhatunk tőle. A kellemes érzés, amely ilyenkor átárad testünkön és szellemünkön, újra és újra arra késztet, hogy jógázzunk. A jóga az ősi Indiából származik, azt jelenti, hogy összhang az elme, a test és a lélek között. A gyakorlatok hozzák el az ember számára a nyugalmat és a természetes összhangot, egyensúlyt. A jógán kívül szükség van még meditációra, helyes légzőgyakorlatokra és különböző relaxációs gyakorlatok helyes elsajátítására is. A jóga hozzásegít ahhoz, hogy kiegyensúlyozottak, lelki békénk egyensúlyba legyen testi megterhelésünkkel, tehát egyensúlyt teremt. A jóga a legrégebbi fizikai fegyelemre tanító testmozgás az emberiség számára. Meghozza a stabilitást az elme és a test között. Rugalmasabbak lesznek az izületek, inak, szalagok és könnyedebb lesz a mozgás is. Masszírozza a belső szerveket, izületeket. Ez pedig számos betegségtől véd meg! A jóga létrehozhat egy állandó pozitív változást az életünkben. A jóga a tökéletes módja annak, hogy javuljon az általános egészség és fizikai alkalmasság. A meditáción keresztül, légzőgyakorlatok segítségével száműzzük a stresszt, hogy egészségesebben élhessünk. Valójában az egyik leghatásosabb módja annak, hogy ismét jó fizikumú, erős, energikus életet élhessünk!